Sunday, November 6, 2011

Det som är för bra.

Min lilla lya rymmer inte många kvadrat. Men vi får plats. Det är allt som räknas. Varje centimeter vägg, golv, tak kan skvallra om vår lust och åtrå.
Du flyr hit. Bort från henne. Du tar din tillflykt till mig. Jag är lycklig.
Du kommer precis innanför dörren. Hinner knappt mötas.
Du är äldre än jag. Erfaren. Min tidigare så anorektiska sexualitet får fritt spelrum med dig. Min kropp skälver. Jag tar dig i min mun. Du stönar. Jag ler. Vi njuter.
Kläder sitter fortfarande kvar på våra heta kroppar. Jag fumlar med knapparna i blusen. Du sliter isär den. Jag skrattar. Tänker inte på att det är min favoritblus och att den nu måste lagas. Du är mitt allt. Min livskamrat. Mitt liv är Du! Vad är en blus i förhållande till detta?
Äntligen är våra kroppar nakna. Pulserar. Fönstret blir immigt. Du är hårdhänt. Jag är inte längre fuktig. Jag är blöt. Dina fingrar älskar med mig. Jag kan inte få nog! Allt annat är betydelselöst. Bara jag får ha det här med dig för alltid.
Du är hård. Måste snart gå. Mina bröst styvnar när du biter mig. Vill inte vara någon annanstans. Stanna tiden! Tiden stannar.
Du kommer igen. Nu i mig. Jag vet att jag får vänta på min tur. Men jag är lycklig. Jag får dig att komma. Du kommer hos mig. Inte hos henne. Det är vad du säger i alla fall.
Din blick är intensiv. Du lägger din hand över min mun. Jag är din. Du äger mig. Du får göra vad du vill med mig. Jag har gett mig till dig. Du stönar högt. Jag får ingen luft. Extasen närmar sig. Du sprutar på mig. Jag är kladdig. Du är omättlig.
Du går ner på mig. Nu, snart är det jag som ska få komma. Du ger mig order att samtidigt smeka dig. Jag lyder. Du gör mig lycklig. Vi kommer nästan samtidigt. Du vill ha mer.
Trodde aldrig att jag skulle få uppleva sådan passion. Att det ens existerade. Jag ger dig gärna ännu en resa. Bättre finns inte. För bra? Nej, bättre än bra. Och sant.

Du säger att du är sexmissbrukare. Håller om dig. Jag vill göra allt för dig!
Bara jag får fortsätta knulla dig.

No comments:

Post a Comment